EAN:
9788368064278
Autor:
Wydawnictwo:
Rok wydania:
2025
Oprawa:
twarda
Format:
161x232 mm
Cena sugerowana brutto:
79.00zł
Stawka vat:
5%
Jak stworzyć strategię marki z ChatGPT
W dynamicznej rzeczywistości, gdzie marki nie mogą pozwolić sobie na przypadkowość, a sztuczna inteligencja przestaje być ciekawostką i staje się realnym partnerem w pracy kreatywnej powstała książka, która odpowiada na konkretne potrzeby rynku.
Jak stworzyć strategię marki z ChatGPT to pierwsza tego typu publikacja na polskim rynku, która krok po kroku przeprowadza czytelnika przez cały proces tworzenia strategii marki z wykorzystaniem ChatGPT jako narzędzia wspierającego twórcze i strategiczne myślenie.
To nie jest kolejny podręcznik o AI, ani typowy przewodnik brandingowy.
To praktyczne i głębokie połączenie strategicznego myślenia o marce, autentycznego języka wartości oraz sprawczości sztucznej inteligencji. Książka w przystępny sposób prowadzi przez wszystkie etapy tworzenia strategii od odkrywania esencji marki, przez definiowanie jej wartości, aż po komunikację, która przyciąga i buduje zaufanie. Dzięki praktycznym wskazówkom, konkretnym przykładom promptów i ćwiczeniom do pracy własnej, jest to praktyczny warsztat zamknięty w książce.
Karina i Gosia stworzyły narzędzie, które jak piszą pomaga poukładać myśli, podsumować dotychczasowe działania, wyłuskać to, co najistotniejsze i przekształcić to w świadome decyzje strategiczne.
Pokazują proces i dają konkretne narzędzia również w postaci dopracowanych promptów do ChatGPT, ułatwiających analizę, syntezę i kreację.
Książka:
rozwija kompetencje strategiczne,
uczy komunikacji opartej na wartościach i autentyczności,
pomaga przejść od chaosu do klarowności,
pokazuje, jak zintegrować narzędzia AI w sposób efektywny,
jest idealna zarówno dla freelancerów i właścicieli małych firm, jak i zespołów marketingowych w dużych organizacjach.
To pozycja równie wartościowa dla studentów kierunków marketingowych, zarządzania i psychologii biznesu, jak i dla osób pracujących już w branży. Może stać się inspiracją do pracy własnej, a nawet punktem wyjścia do badań nad rolą AI w tworzeniu współczesnych marek.