EAN:
9788381029353
Wydawnictwo:
Data premiery:
2025-01-15
Rok wydania:
2025
Oprawa:
broszurowa
Format:
235x165 mm
Cena sugerowana brutto:
60.00zł
Stawka vat:
5%
Zarządzanie w mikro-, małych i średnich przedsiębiorstwach handlowych jest kluczem do sukcesu w zmieniającej się rzeczywistości biznesowej. Jak skutecznie zarządzać kosztami, obracać towarami i odnosić sukcesy w dynamicznym świecie handlu? Ta książka to źródło wiedzy dla właścicieli i pracowników mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw handlowych, a także dla studentów i badaczy zainteresowanych tą tematyką. Publikacja w przystępny sposób przedstawia: specyfi kę działalności handlowej w Polsce oraz regulacje prawne, formy obrotu towarowego i strategie cenowe, metody ewidencji i rozliczania kosztów, narzędzia wspomagające zarządzanie, takie jak analiza progu rentowności, budżetowanie czy benchmarking, praktyczne przykłady zastosowania wiedzy w realnych przedsiębiorstwach. Dzięki kompleksowemu podejściu i studiom przypadków książka dostarcza zarówno solidnych podstaw teoretycznych, jak i praktycznych wskazówek pomocnych w efektywnym zarządzaniu firmą w zmieniającym się otoczeniu biznesowym. Przedstawiona problematyka może wzbogacić bibliografię z zakresu rachunku kosztów, rachunkowości fi nansowej oraz rachunkowości zarządczej, łącząc teorię z przykładami dla podmiotów handlowych.