Strefa marek
Ład korporacyjny

EAN:

9788326411670

Wydawnictwo:

Data premiery:

2011-10-26

Rok wydania:

2010

Oprawa:

broszurowa

Format:

17,5x25 cm

Strony:

508

Cena sugerowana brutto:

83.90zł

Stawka vat:

5%

Ład korporacyjny to system, który równoważy oczekiwania członków organizacji i ich samolubne zachowania. Aby go utrzymać, muszą zostać zachowane właściwe proporcje między regulacjami prawnymi, sitami rynku oraz normami społecznymi. Skuteczne mechanizmy systemu ładu korporacyjnego mogą wpływać na budowę przewagi konkurencyjnej krajowych gospodarek. Ich skuteczność w dużym stopniu warunkuje dopływ kapitału na krajowe rynki kapitałowe, a w efekcie do ich głównych odbiorców, czyli spółek.
Niniejsza książka jest pierwszym polskim podręcznikiem, który kompleksowo przedstawia tę problematykę, proponując przy tym sposób jej dydaktycznego ujęcia.
Książka jest przeznaczona nie tylko dla studentów kierunków ekonomicznych, ale także dla wszystkich zainteresowanych budową efektywnego systemu nadzoru i odnoszeniem sukcesów gospodarczych - na przykład właścicieli akcji, członków rad nadzorczych i zarządów spółek.