Strefa marek
Zjawisko zawłaszczania wartości a zachowania...

EAN:

9788377849385

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2017

Oprawa:

broszurowa

Format:

17x24 cm

Strony:

342

Cena sugerowana brutto:

42.00zł

Stawka vat:

5%

Recenzowana monografia powstała w wyniku kilkuletnich prac badawczych prowadzonych przez Autora w ważnym i bardzo aktualnym obszarze badawczym z punktu widzenia nauk o zarządzaniu. Podejmuje temat zawłaszczania wartości przez przedsiębiorstwa oraz reakcji obronnych stosowanych wobec tego zjawiska i coraz bardziej powszechnych praktyk. Autor swoimi rozważaniami teoretycznymi i oryginalnymi własnymi badaniami empirycznymi w kilku wybranych przedsiębiorstwach w Polsce wypełnił lukę poznawczą, wzbogacił wiedzę w tym ważnym obszarze, przyczyniając się do rozwoju nauk o zarządzaniu. W literaturze z zakresu zarządzania strategicznego podjęty problem badawczy można uznać za jeden z kluczowych. Jest on ściśle związany ze strategiami rozwoju i konkurencji przedsiębiorstw. Autor w oryginalny sposób wkomponował zagadnienie zawłaszczania wartości przez przedsiębiorstwa i reakcje obronne wobec takich praktyk w szersze tło generowania wartości ekonomicznej przez przedsiębiorstwa, w koncepcję łańcucha wartości. [Z recenzji dr. hab. Zbigniewa Dworzeckiego, prof. SGH]