EAN:
9788368586381
Autor:
Wydawnictwo:
Klasa:
4+
Data premiery:
2025-11-12
Rok wydania:
2025
Format:
185x175 mm
Kod dostawcy:
125057
Cena sugerowana brutto:
49.90zł
Stawka vat:
5%
Zdrowie, aktywność i dużo śmiechu!
Skacz jak żaba, fruń jak jaskółka, zatańcz twista. Podejmij wyzwanie i losuj karty. Kto pierwszy wypełni swoją misję? Ruch jest niezbędnym elementem rozwoju dzieci. Ta gra zachęca do wykonywania ćwiczeń, rozwija koordynację ruchową i sprawność fizyczną.
W zestawie znajdziecie wielokolorowe koło losujące oraz 50 pięknie ilustrowanych kart z ćwiczeniami, które zostały podzielone na4 kategorie: Elementy tańca, Naśladowanie, Wyzwanie, Z przedmiotem. Dzięki takiej różnorodności każde dziecko - i nie tylko - będzie świetnie się bawić!
Sam zdecyduj, który wariant rozgrywki wybierzesz. Możesz postawić na rywalizację lub zbierać karty i realizować misje wspólnie. Graj w pojedynkę, z rodziną lub z przyjaciółmi!
Okiem eksperta:
Ruch to kluczowy element rozwoju dziecka - wspiera koordynację, równowagę, świadomość ciała i pewność siebie. Ta gra zachęca do aktywności fizycznej i daje dużo radości. Każda karta to okazja do ćwiczeń, które bawią, rozwijają i wzmacniają ciało. Wspólna zabawa to najlepszy sposób na budowanie zdrowych nawyków!
Anna Król - fizjoterapeutka z wyboru, specjalizuje się w terapii niemowląt oraz dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. Doświadczenie zdobywała w szpitalach klinicznych oraz w renomowanych placówkach rehabilitacji.
Kapitan Nauka to marka, która wspiera rozwój i edukację dziecka przez kreatywną zabawę.
Nasze produkty dostosowane są do potrzeb maluchów, przedszkolaków oraz uczniów i rozwijają kluczowe umiejętności, m.in. naukę mowy, czytanie, liczenie czy sprawność ruchową. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne. Nad zawartością merytoryczną czuwają eksperci: nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy i terapeuci.