Strefa marek
Zestaw gier 18w1 szachy magnetyczne

EAN:

5905991076186

Producent:

Grupa wiekowa:

8+

Wymiary:

240x40 mm

Opakowanie:

pudełko

Kod dostawcy:

1085

Cena sugerowana brutto:

22.90zł

Stawka vat:

23%

Bez prawa zwrotu

Bieg z przeszkodami
Wygrywa ten z graczy, który pierwszy postawi swój pionek na ostatnim polu toru gry. Ale uwaga, po drodze czeka wiele trudności i przeszkód.

Wszędzie
Wygrywa ten z graczy, który pierwszy postawi swój pionek na ostatnim polu toru gry. Ale uwaga, po drodze czeka wiele trudności i przeszkód.

Dziewięciu mężczyzn Morrisa
Celem gry jest pozostawienie przeciwnego gracza z mniej niż trzema pionkami lub, tak jak w warcabach, bez możliwości wykonania żadnego legalnego ruchu. Rozstawianie pionków.

Football
Celem gry jest przyłożenie czyli umieszczenie piłki (pionka) na polu numer 2 przeciwnika.

Gęś
Celem gry jest jak najszybsze przejście na koniec planszy.
Przy tym trzeba omijać pechowe pola i starać się stawać na polach szczęśliwych.

Manji
Wygrywa ten z graczy, który jako pierwszy stanie 2 pionkami na środkowym polu.

Szachy Route
Wygrywa ten z graczy, który jako pierwszy stanie 2 pionkami na środkowym polu. Gracze poruszają się po planszy zgodnie ruchem wskazówek zegara. Mogą również korzystać ze "skrótów" - strzałek, które umożliwiają poruszanie się po planszy pionkom danego koloru.

Space - venture
Zadaniem gracza jest odkrywanie planet, najcenniejszych i największych systemów gwiezdnych podczas ekscytujących wypraw.

Szachy - pociąg
Gracze przesuwają po planszy swoje pionki , zgodnie z liczbą oczek wyrzuconych na kostce. Wygrywa ten z graczy, który jako pierwszy osiągnie ostatnie pole planszy.

Baseball
Gra polega na zdobywaniu punktów i przeszkadzaniu w ich zdobywaniu drużynie przeciwnej. Drużyny na przemian pełnią dane role. Jedna z nich atakuje i próbuje zdobądź punkty, a druga usiłuje w tym przeszkodzić. Następnie następuje zamiana ról.

Ludo
To tradycyjna gra Chińczyk w nowej wersji, zasady pozostają nie zmienione.Zwycięży ten, kto pierwszy wprowadzi wszystkie swoje pionki do własnego domu.

Szachy
Gra odbywa się na szachownicy 64-polowej (8x8) przy użyciu ustawionych w określony sposób bierek (figur, pionów) przyporządkowanych odpowiednio każdemu z dwóch graczy.

Tryktrak

Gra polega na przesuwaniu pionków zgodnie z liczbą wyrzuconych kostkami oczek po 24 polowej planszy. Wygraną jest osoba, która jako pierwsza usunie wszystkie swoje piony z planszy.

Warcaby
Celem gry jest zbicie wszystkich pionków przeciwnika.

Warcaby chińskie
Liczba graczy 2 lub 3. Rekwizyty - plansza z rysunkiem gwiazdy, wygrywa ten, kto pierwszy doprowadzi wszystkie swoje piony do przeciwległego ramienia gwiazdy.

Węże i drabiny

Wyrzucając ilość oczek na kostce przechodzimy kolejno pola na planszy. Stając na polu z drabiną przenosimy się po szczebelkach na zakończenie drabiny, a stając na polu z wężem zjeżdżamy po grzbiecie węża na dół, co powoduje nasze cofnięcie w grze o kilka pól.

Wyścig
To tradycyjna, prosta gra planszowa znakomicie wszystkim znana. Zwycięzcą zostaje ten, kto ma najwięcej szczęścia w rzutach kostką i jako pierwszy dotrze do mety.

Wyścig F1
Zwycięża gracz który ma najwięcej szczęścia w rzutach kostką i jako pierwszy dotrze do mety (ostatniego pola na planszy). Po drodze do celu gracze muszą pokonać wiele trudności i przeszkód.

Magnetyczna plansza do gry w szachy pełni dodatkowo rolę pudełka na pionki i kostki.
Jednym z najbardziej skutecznych sposobów na rozwijanie zdolności interpersonalnych u dzieci jest granie w różne gry z najbliższymi.
Gry planszowe, karciane i inne rozbudowują inteligencję, zdolność skutecznego wysławiania się i przekazywania innym osobom swoich zamiarów i chęci.
Gry są doskonałym sposobem na wspólną zabawę w gronie najbliższych.
Dzięki takim zabawom dzieci, mogą spędzić więcej czasu z rodzicami.