EAN:
9788381027595
Autor:
Wydawnictwo:
Data premiery:
2025-09-06
Rok wydania:
2025
Oprawa:
broszurowa
Format:
165x15 mm
Strony:
299
Cena sugerowana brutto:
75.00zł
Stawka vat:
5%
Nowoczesna obsługa klienta nie polega na spektakularnych sztuczkach, lecz na prostocie i skuteczności. Autorzy pokazują, że największą barierą w budowaniu lojalności klientów jest zmuszanie ich do zbędnego wysiłku: powtarzania informacji, wielokrotnych kontaktów czy wykonywania dodatkowych kroków.
Książka oferuje praktyczne strategie dla menedżerów, liderów contact center i specjalistów obsługi klienta, które pomagają:
minimalizować wysiłek klienta,
skrócić czas obsługi,
zwiększyć satysfakcję i lojalność konsumentów,
przełożyć to bezpośrednio na wyższe wyniki sprzedaży.
To przystępny przewodnik po nowoczesnym customer service i customer experience (CX), który obala mity "zachwycania klienta" i wskazuje, jak naprawdę budować przewagę konkurencyjną w świecie rosnących oczekiwań konsumentów.