Strefa marek
Czego cię nie nauczą w Harvard Business School

EAN:

9788383678085

Wydawnictwo:

Data premiery:

2025-09-10

Rok wydania:

2025

Oprawa:

twarda

Format:

235x155 mm

Strony:

352

Cena sugerowana brutto:

69.99zł

Stawka vat:

5%

Nowość

KLASYKA LITERATURY BIZNESOWEJ WRESZCIE W POLSCE


Mark H. McCormack - pionier marketingu sportowego i jeden z najbardziej wpływowych amerykańskich przedsiębiorców - odsłania kulisy skutecznego zarządzania, negocjacji i prowadzenia firmy. Swoje porady opiera na wieloletnim doświadczeniu w budowaniu globalnej organizacji o wielomilionowych przychodach.


Niezależnie od tego, czy chodzi o sfinalizowanie transakcji, zmotywowanie pięciotysięcznej armii sprzedawców czy negocjacje w cztery oczy - niezmiennym fundamentem sukcesu w biznesie są relacje międzyludzkie. McCormack uczy więc, jak:


czytać ludzi, robić dobre wrażenie i zdobywać przewagę,


budować trwałe, wartościowe relacje biznesowe,


prowadzić negocjacje w trudnych sytuacjach,


skutecznie rozwijać biznes i utrzymywać się w grze przez wiele lat.


To nie jest książka pełna akademickich teorii. To zbiór zasad, które rządzą prawdziwym światem biznesu, gdzie decyzje trzeba podejmować szybko, a stawką są wielkie pieniądze i reputacja. Lektura obowiązkowa dla menedżerów, liderów i przedsiębiorców, którzy chcą sięgać po więcej i wzmacniać swoją pozycję na rynku.


Praktyczne i sprawdzone metody z pierwszej linii biznesowego frontu.