Strefa marek
Rewolucja z Marketing Automation

EAN:

9788301187415

Rok wydania:

2016

Oprawa:

broszurowa

Format:

165x10 mm

Strony:

256

Cena sugerowana brutto:

74.00zł

Stawka vat:

5%

Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozostawia po sobie tysiące śladów na stronach internetowych, w aplikacjach mobilnych, mapach oraz w systemach transakcyjnych. Nowy konsument i dane, które można o nim gromadzić przedefiniowało również rolę marketingu i postawiło przed współczesnymi marketerami niezwykłe wyzwania, których opanowanie wymaga nie tylko odpowiednich narzędzi technologicznych ale również nowego rodzaju wiedzy.

"Rewolucja z Marketing Automation" przeprowadza czytelnika przez innowacyjną technologię marketingu online, opartego na:

zbieraniu i przetwarzaniu dużej ilości danych nt. użytkowników,

dostarczaniu spersonalizowanych wiadomości we wszystkich kanałach w czasie rzeczywistym,

automatyzacji procesów,

usprawnianiu komunikacji między działami marketingu i sprzedaży.

Co wyróżnia książkę?

  • -Case studies: publikacja ilustrowana przykładami wdrożenia poszczególnych rozwiązań

w funkcjonujących na naszym rynku przedsiębiorstwach.

  • -Aktualna i atrakcyjna tematyka: rynek Marketing Automation rozwija się bardzo dynamicznie - zarówno w Polsce, jak i na świecie. Obecnie już 142 700 firm korzysta z tych rozwiązań, a wartość rynku wynosi 1,6 miliarda dolarów.
  • -Praktyczny charakter: bogata w przykłady zastosowań oraz ilustracje działania systemu, stanie się przydatnym kompendium dla marketerów szukających przewodnika

po technologiach Marketing Automation.

  • -Odpowiednia zarówno dla początkujących i zaawansowanych: stopniowo buduje wiedzę

o Marketing Automation: od podstaw po rozwiązania zaawansowane i nowatorskie.