EAN:
9788301187415
Autor:
Wydawnictwo:
Rok wydania:
2016
Oprawa:
broszurowa
Format:
165x10 mm
Strony:
256
Cena sugerowana brutto:
74.00zł
Stawka vat:
5%
Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozostawia po sobie tysiące śladów na stronach internetowych, w aplikacjach mobilnych, mapach oraz w systemach transakcyjnych. Nowy konsument i dane, które można o nim gromadzić przedefiniowało również rolę marketingu i postawiło przed współczesnymi marketerami niezwykłe wyzwania, których opanowanie wymaga nie tylko odpowiednich narzędzi technologicznych ale również nowego rodzaju wiedzy.
"Rewolucja z Marketing Automation" przeprowadza czytelnika przez innowacyjną technologię marketingu online, opartego na:
zbieraniu i przetwarzaniu dużej ilości danych nt. użytkowników,
dostarczaniu spersonalizowanych wiadomości we wszystkich kanałach w czasie rzeczywistym,
automatyzacji procesów,
usprawnianiu komunikacji między działami marketingu i sprzedaży.
Co wyróżnia książkę?
w funkcjonujących na naszym rynku przedsiębiorstwach.
po technologiach Marketing Automation.
o Marketing Automation: od podstaw po rozwiązania zaawansowane i nowatorskie.