Strefa marek
Uniwersalne zasady projektowania UX

EAN:

9788301240721

Autor:

Rok wydania:

2025

Oprawa:

broszurowa

Format:

210x148 mm

Strony:

224

Cena sugerowana brutto:

104.00zł

Stawka vat:

5%

100 ponadczasowych strategii tworzenia pozytywnych interakcjimiędzy ludźmi a technologią

Bogato ilustrowana książka, po której można się swobodnie poruszać. Irene Pereyra zestawia jasne wyjaśnienia poszczególnych koncepcji z życia wziętymi, wizualnymi przykładami pomysłów, reguł, wskazówek, a nawet nękających nas błędów poznawczych. Ten doniosły zbiór został podzielony na sześć części - pamiętać, wczuć się, zdefiniować, zbadać, zaprojektować, zweryfikować - i stanowi lekturę obowiązkową dla projektantów, inżynierów, menedżerów i studentów, którzy chcieliby poszerzyć swoją wiedzę na temat projektowania doświadczeń użytkownika.

"To pozycja dla tych, którzy - podobnie jak ja - przestawali nadążać za szybkim odchodzeniem od klasycznego projektowania do projektowania UX/UI. Wspaniale zaprojektowana i świetnie napisana książka Ierene Pereyry to doświadczenie użytkownika samo w sobie. Kiedyś o czymś takim mówiło się: dar niebios".

Steven Heller, autor książek i współprzewodniczący programu MFA Design/ Designer as Entrepreneur przy School of Visual Arts w Nowym Jorku