EAN:
9788301240721
Autor:
Wydawnictwo:
Rok wydania:
2025
Oprawa:
broszurowa
Format:
210x148 mm
Strony:
224
Cena sugerowana brutto:
104.00zł
Stawka vat:
5%
100 ponadczasowych strategii tworzenia pozytywnych interakcjimiędzy ludźmi a technologią
Bogato ilustrowana książka, po której można się swobodnie poruszać. Irene Pereyra zestawia jasne wyjaśnienia poszczególnych koncepcji z życia wziętymi, wizualnymi przykładami pomysłów, reguł, wskazówek, a nawet nękających nas błędów poznawczych. Ten doniosły zbiór został podzielony na sześć części - pamiętać, wczuć się, zdefiniować, zbadać, zaprojektować, zweryfikować - i stanowi lekturę obowiązkową dla projektantów, inżynierów, menedżerów i studentów, którzy chcieliby poszerzyć swoją wiedzę na temat projektowania doświadczeń użytkownika.
"To pozycja dla tych, którzy - podobnie jak ja - przestawali nadążać za szybkim odchodzeniem od klasycznego projektowania do projektowania UX/UI. Wspaniale zaprojektowana i świetnie napisana książka Ierene Pereyry to doświadczenie użytkownika samo w sobie. Kiedyś o czymś takim mówiło się: dar niebios".
Steven Heller, autor książek i współprzewodniczący programu MFA Design/ Designer as Entrepreneur przy School of Visual Arts w Nowym Jorku