Strefa marek
Zachowania zakupowe w internecie zaawansowanego...

EAN:

9788382703962

Wydawnictwo:

Data premiery:

2025-04-14

Rok wydania:

2025

Oprawa:

broszurowa

Format:

160x10 mm

Strony:

156

Cena sugerowana brutto:

59.00zł

Stawka vat:

5%

Zachowanie w internecie konsumenta zaawansowanego wiekiem jest tematem istotnie zyskującym na znaczeniu w ostatnim czasie. Mimo identyfikacji tego zagadnienia w zainteresowaniach badaczy, a co za tym idzie - jego obecności w literaturze przedmiotu, obserwuje się aktualnie intensyfikację wysiłków badawczych adresujących innowacyjne i konkretnie sprecyzowane luki w wiedzy. Oryginalność prezentowanej monografii osadza się, między innymi, na wykorzystaniu przez autorkę innowacyjnej metody ilościowej, polegającej na połączeniu danych administracyjnych oraz deklaratywnych pozyskanych z unikatowej bazy diachronicznego przedsięwzięcia badawczego Healthy Ageing in Scotland (HAGIS). Jest to pierwsza taka próba, która prowadzi do bardzo owocnych wniosków udoskonalania tego typu podejścia nie tylko w obranym wymiarze geograficznym.