Strefa marek
Pięćdziesiąt kilka porad na temat typografii...

EAN:

9788301235017

Data premiery:

2024-05-15

Rok wydania:

2024

Oprawa:

broszurowa

Format:

204x147 mm

Strony:

112

Cena sugerowana brutto:

69.00zł

Stawka vat:

5%

Bez prawa zwrotu

Jeśli chcesz za pomocą znaków skutecznie dotrzeć do odbiorcy, musisz poznać jego gust, upodobania i percepcję.

Nowoczesne podejście do tematyki, przystępny i ciekawy język, konkretne, jednostronicowe, praktyczne porady ilustrowane odpowiednimi przykładami. To idealny podręcznik dla grafików, projektantów, studentów i wszystkich osób zainteresowanych poprawnym składem i użyciem typografii zarówno w publikacjach drukowanych, jak i cyfrowych.

Pierwsze wydanie tej książki ukazało się w roku 2007 i zawierało 22 porady oraz 22 ostrzeżenia dotyczące typografii. W nowym wydaniu tego bestsellera o używaniu liter Enric Jard zweryfikował, zaktualizował i dopracował niektóre z tych zaleceń oraz włączył nowe, w podobnie rygorystycznym duchu, ale jednocześnie wolne od purystycznych ograniczeń.

Książka jest przewodnikiem, który w prosty sposób przeprowadza czytelników przez proces wyboru znaków typograficznych stosownych do przekazywanej informacji. Wyjaśnia zasady użycia odpowiednich fontów w zależności od tematyki i sposobu ich prezentacji. Tłumaczy powody, dla których pewne znaki z łatwością przyciągają uwagę odbiorców, a inne nie zachęcają do dalszej lektury. Wskazuje, najczęstsze błędy typograficzne i sposoby ich unikania.