Strefa marek
Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia..

EAN:

9788328905313

Wydawnictwo:

Data premiery:

2024-04-16

Rok wydania:

2024

Oprawa:

broszurowa

Format:

139x211 mm

Strony:

304

Cena sugerowana brutto:

69.00zł

Stawka vat:

5%

Organizuj niezapomniane, skuteczne wydarzenia wewnątrzfirmowe

Człowiek - jak flaming - należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły "pracować" także dla Twojej firmy!

To pierwszy taki podręcznik na rynku. Dzięki niemu:

Zbadasz potrzeby eventowe pracowników i organizacji (integracja to tylko jedna z nich!)

Zaprojektujesz kalendarz wydarzeń w ujęciu rocznym (z uwzględnieniem kultury firmy)

Zorganizujesz i wypromujesz event, korzystając z nowoczesnych narzędzi (dodatkowo czeka na Ciebie 10 pomysłów na firmowe wydarzenie)

Przeprowadzisz profesjonalną ewaluację projektów eventowych (zgodnie ze standardami badań społecznych)

Będziesz czerpać z tych projektów korzyści dla siebie (rozwojowe i wizerunkowe; to ważne, jeśli myślisz o awansie, zmianie pracy lub przebranżowieniu)

To podręcznik, jaki chciałabym otrzymać, gdy 10 lat temu zaczynałam przygodę z eventami. Zawarte w publikacji know-how dedykuję każdemu organizatorowi, niezależnie od tego, czy pracuje w dziale HR, komunikacji, czy na przykład administracji biurowej

od autorki