Strefa marek
Donald Trump. Jak to się stało?

EAN:

9788368074062

Rok wydania:

2024

Oprawa:

broszurowa

Format:

236x172 mm

Strony:

410

Cena sugerowana brutto:

99.75zł

Stawka vat:

5%

Nowość

Make Dziambor Great Again! Artur Dziambor już 15 lat temu, w swojej pracy magisterskiej twierdził, że polityk jest produktem - tak samo jak proszek do prania czy napój gazowany. Udowodnił to, kreując sam siebie na jednego z najbardziej rozpoznawalnych polityków w Polsce. Dziambora-polityka zna każdy. Ale czy wszyscy znają Dziambora-politologa? Książka ta stanowi najistotniejsze jak dotąd osiągnięcie naukowe byłego lidera Konfederacji, a jednocześnie zapewnia pasjonującą lekturę dla wszystkich zainteresowanych marketingiem politycznym. Temat i główny bohater nie są przypadkowe. Autor uważa Donalda Trumpa za geniusza w dziedzinie kreowania politycznego wizerunku, przekazu i budowania marki osobistej. Jego książka nie skupia się na ocenie działań politycznych Trumpa, lecz na analizie zgodności głoszonych przez niego haseł i podejmowanych działań z oczekiwaniami elektoratu. Czytając tę książkę odkryjesz fascynujący świat wielkiej polityki i marketingu politycznego. Nie tylko dowiesz się, w jaki sposób Donald Trump został 45 Prezydentem USA, ale być może zdołasz przewidzieć, czy zostanie 47?