Strefa marek
Badania jakościowe T.1 Podejścia i teorie

EAN:

9788301169459

Wydawnictwo:

PWN

Data premiery:

2012-09-26

Rok wydania:

2012

Oprawa:

broszurowa

Format:

16,5x23,5 cm

Strony:

252

Cena sugerowana brutto:

74.00zł

Stawka vat:

5%

Podręcznik napisany przez międzynarodowy zespół autorów poświęcony najważniejszym podejściom i narzędziom w badaniach społecznych w ujęciu praktycznym.Tom 1 skupia się na głównych teoriach w ramach badań jakościowych, prezentując również podstawowe problemy, jakie może napotkać badacz w trakcie projektowania, a następnie realizacji badań. Dokładnie omówiono w nim takie podejścia, jak antropologia wizualna, badania w działaniu, etnografia czy teoria ugruntowana.Redakcja naukowa: Dariusz Jemielniak - profesor zarządzania, kierownik katedry Zarządzania Międzynarodowego i centrum badawczego CROW w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Prowadził badania między innymi na zaproszenie Cornell University (2004-2005), Harvard University (2007), University of California, Berkeley (2008), Harvard Law School (2011-2012). Był beneficjentem Collegium Invisibile, Fundacji Na Rzecz Nauki Polskiej, Fundacji im. W. Fulbrighta, Fundacji Kościuszkowskiej, a także stypendiów ZOSTAŃCIE Z NAMI tygodnika Polityka, dla wybitnych młodych naukowców MNiSW, programu Mobilność MNiSW i innych. Opublikował kilkanaście książek, w tym ostatnio The New Knowledge Workers (2012, Edward Elgar Publishing). Redaktor naczelny czasopisma naukowego Tamara Journal for Critical Organization Inquiry. Jego zainteresowania badawcze obejmują profesjonalizację, zbiorowości open-source, zarządzanie partycypacyjne, pracę opartą na wiedzy, a także metody jakościowe.